Продукти, які ви шукаєте, не знайдено...
Введіть інший пошуковий запит
Категорія, яку ви шукаєте, не знайдена...
Введіть інший пошуковий запит
Контакт
Обліковий запис
Правила та умови користування інтернет-магазином savicki.com.ua
Ці умови визначають правила та умови використання інтернет-магазину savicki.com.ua
Регламент визначає принципи продажів, що здійснюються через інтернет-магазин, який функціонує на сайті savicki.com.ua, а також принципи виконання договорів, укладених через вищезгаданий магазин.
Оператором магазину є Товариство з обмеженою відповідальністю "Савіцкі 1976" (далі - ТзОВ "Савіцкі 1976"), з місцезнаходженням за адресою: вул. Горжовська 2А, 65-127 Зелена Гура, зареєстроване в Національному судовому реєстрі під номером KRS 0000919419, NIP 9731046027, REGON 368535233.
§1 Визначення
Для цілей цього Регламенту терміни, що використовуються в ньому, мають таке значення:
1. інтернет-магазин, магазин - діяльність, що здійснюється через веб-сайт savicki.com.ua
2. продавець - означає Savicki 1976 sp. z o.o.
3. клієнт - фізична, юридична особа або організаційна одиниця без статусу юридичної особи, яка використовує інтернет-магазин,
4 Споживач - фізична особа, яка використовує магазин з метою, безпосередньо не пов'язаною з її господарською або професійною діяльністю,
5. товари, асортимент - предмети, що пропонуються в магазині,
6 Особистий кабінет - місце на сайті, де Клієнт може редагувати свої дані, переглядати історію замовлень, реєструвати проекти та подавати скарги. Доступ до Особистого кабінету можливий після введення отриманих логіну та паролю.
§2 Умови користування магазином
(1) На споживачів, які купують товари в магазині, поширюються положення Закону про права споживачів від 30.05.2014 р. (Законодавчий вісник від 24.06.2014 р.).
2 Замовлення, зроблені в магазині, виконуються тільки в межах Європейського Союзу.
(3) Для того, щоб правильно користуватися магазином, клієнт повинен використовувати пристрій з наступними мінімальними характеристиками:
Комп'ютер або мобільний пристрій зі встановленим веб-браузером, який коректно підтримує стандарти HTML5 і CSS3.
4 Вартість інтернет-з'єднання з магазином визначається операторами, послугами яких користується покупець.
Нижче вказані контактні дані Продавця, за якими Клієнт може швидко та ефективно зв'язатися з трейдером. Адреса для подання скарг вказана в §6 Умов. :
Контактні дані:
Електронна пошта: info@savicki.com.ua
або в письмовій формі :
Savicki 1976 sp. z o.o.
Вулиця Горжовська, 2А
65-127 Зелена Гура
Польща
§3 Правила користування магазином
1 Використання магазину вимагає попереднього надання необхідних даних. Під час реєстрації клієнт зобов'язаний надати запитувані персональні дані. Відмова від надання необхідних даних, тобто даних, необхідних для належного виконання договору, перешкоджає укладенню договору.
Асортимент магазину переглядається за допомогою вкладок магазину. Для кожного товару після вказівки його параметрів надається інформація про наявність товару.
(3) У разі виникнення сумнівів, ціни, вказані в магазині, вважаються цінами-брутто. Ціни, вказані поруч з товаром, не включають витрати на його доставку, якщо в описі товару не вказано інше.
4 Витрати на доставку товару пред'являються клієнту після того, як клієнт завершив замовлення і перейшов до замовлення товару.
5. продавець має право відмовитися від обробки замовлення, розміщеного клієнтом, коли:
a. Клієнт надав неправдиві дані, або дані, надані клієнтом, унеможливлюють обробку замовлення,
b. Клієнт має заборгованість перед Постачальником з будь-якої причини, і ця заборгованість підлягає сплаті, але не була сплачена,
c. Клієнт порушує права Продавця або третіх осіб, зокрема порушує їхні особисті права,
d. Клієнт використовує магазин для вчинення проступку або кримінального злочину, або його поведінка суперечить принципам суспільного співіснування чи є зловживанням правом всупереч його соціальному та економічному призначенню,
e. Покупець будь-яким чином втручається в роботу магазину, на яку він не отримав попередньої письмової згоди Продавця,
f. Передавати логін і пароль третім особам,
g. Клієнт порушує умови та положення,
h. Клієнт двічі не зміг забрати раніше замовлений товар.
(6) Підтвердженням укладення договору, виданим Продавцем на довготривалому носії, є рахунок-фактура з ПДВ або фіскальний чек.
7 Покупець може користуватися магазином і здійснювати покупки в магазині після створення облікового запису покупця. Обліковий запис покупця дозволяє йому здійснювати багаторазові покупки без необхідності щоразу вводити необхідні дані. При створенні облікового запису покупець отримує унікальний пароль, пов'язаний з логіном, визначеним покупцем. Покупець зобов'язаний зберігати свій логін та індивідуальний пароль в таємниці та захищати їх від доступу третіх осіб. Магазин не несе відповідальності за використання логіна і пароля користувача внаслідок неналежної безпеки доступу до нього.
(8) Обслуговування Рахунку Клієнта здійснюється безкоштовно та безстроково. Клієнт має право в будь-який час анулювати рахунок.
9. Продавець має право заблокувати Акаунт Покупця в ситуаціях, описаних у пункті 5 цього розділу. Якщо на той момент є невиконані замовлення Клієнта, вони будуть скасовані, а якщо Клієнт вже здійснив за них оплату, Продавець поверне сплачені суми.
Покупки також можна здійснювати без створення Облікового запису покупця. У цьому випадку Покупець завжди зобов'язаний надати необхідні дані.
(11) Продавець пропонує отримання безкоштовних матеріалів (наприклад, мірки ювелірних виробів) за умови, що Клієнт дає згоду на обробку своїх персональних даних в маркетингових цілях. Згода надається шляхом проставлення відмітки у відповідному полі під час оформлення замовлення.
§4 Розміщення замовлень
(1) Замовлення здійснюється шляхом вибору відповідних опцій, доступних у магазині. Після завершення замовлення клієнт отримує інформацію про вартість доставки.
2. оплата за товар здійснюється одним з наступних способів:
а) традиційним переказом,
б) накладений платіж,
в) через сторонніх постачальників платіжних послуг (наприклад, PayU)
(3) Платіж вважається здійсненим:
a) у разі оплати банківським переказом, коли платіж зараховується на рахунок Продавця,
b) у випадку післяплати - під час сплати авансу, зазначеного в пункті 11, та сплати решти суми після отримання вантажу,
в) у разі здійснення платежів через сторонніх постачальників платіжних послуг (наприклад, PayU) - у момент зарахування коштів системою платіжного оператора.
(4) Термін оплати - 7 днів після оформлення замовлення, якщо інше не передбачено в обраному варіанті покупки.
(5) Замовлення виконується після того, як оплата була здійснена і підтверджена магазином. У випадку, якщо оператор платіжних систем, зазначених у пункті 3 (c) цього розділу, повідомляє клієнта про його відкликання або іншим чином вказує на будь-які порушення щодо оплати, відлік часу обробки не починається до з'ясування ситуації.
Якщо виконання замовлення з будь-якої причини не може відбутися, Продавець повинен негайно повідомити про це Покупця. Покупець протягом 7 днів вирішує, чи замовляти інші товари, чи чекати на усунення перешкоди, що перешкоджає виконанню початкового замовлення, чи відмовитися від договору. У разі пасивної позиції Покупця договір розривається. У разі відмови від договору Клієнту негайно повертаються всі сплачені ним суми.
(7) Замовлення виконується протягом терміну, зазначеного при оформленні замовлення. Цей термін дається до остаточного прийняття замовлення замовником.
(8) У випадку товарів, позначених як "акція", "розпродаж" або іншими еквівалентними термінами, порядок їх реалізації визначається датою отримання замовлення та коштами для їх покриття. Кількість товарів, на які поширюються вищезазначені акції, обмежена.
(9) Укладення договору відбувається після виконання наступних умов: Клієнт надає необхідні дані, приймає умови і натискає на кнопку "замовлення із зобов'язанням оплатити", здійснює платіж (у разі післяплати - авансовий платіж), а Продавець підтверджує укладення договору шляхом надсилання електронного листа на адресу, вказану Клієнтом.
(10) Продавець передбачає можливість узгодження ціни з Покупцем. У такій ситуації укладення договору відбувається в момент, коли Покупець і Продавець роблять взаємні заяви сторін щодо ціни на товар.
(11) Якщо обрано накладений платіж, клієнту перед оформленням замовлення повідомляється розмір авансового платежу, необхідного для ефективного укладення договору.
(12). Ціни на Товари, наведені в Магазині, наведені в гривнях і не включають місцеві податки, митні збори та інші податки, які можуть стягуватися в країні одержувача відправлення відповідно до чинних норм.
Отже, купуючи Товар на суму понад 150 євро, ви зобов’язані додатково сплатити:
а) митний збір у розмірі 10% від суми, що становить різницю між ціною товару та сумою 150 євро;
б) ПДВ у розмірі 20% від суми, що становить різницю між ціною товару та сумою 150 євро, до якої потім додаються митні збори відповідно до чинних правил країни одержувача.
Податок і митні збори необхідно сплатити кур'єру при отриманні товару або перерахувати на рахунок, вказаний кур'єрською компанією.
§5 Доставка
1 Доставка здійснюється одним із способів, запропонованих під час оформлення замовлення та обраних Замовником у формі:
- кур'єрські послуги, що надаються компанією General Logistics Systems Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, з юридичним адресом у Глухові, Гміна Коморники (62-052), вул. Тенчова 10,
- особиста колекція в одному з партнерських салонів Jubiler S.C., розташованому в Любліні
2 Вартість доставки вказана до остаточного прийняття замовлення клієнтом.
3. якщо товар повертається Продавцю через:
a) Неправильні адресні дані,
b) Неможливість клієнта забрати відправлення,
c) Інша причина, пов'язана з Клієнтом
Продавець має право стягнути з покупця всі витрати, пов'язані з цією ситуацією, зокрема витрати на доставку товару.
(4) У разі виявлення будь-яких невідповідностей у стані посилки, зокрема її зовнішніх пошкоджень, Клієнт повинен скласти з кур'єром протокол, що включає інформацію про невідповідності у стані посилки. Якщо такі невідповідності були виявлені після доставки відправлення, Клієнт повинен повідомити про це кур'єра і вимагати складання протоколу. Покупець визнає, що невиконання вищевказаного обов'язку може бути причиною відмови у задоволенні його претензій, адресованих Продавцю.
§6 Скарги, гарантії, зміна розміру
(1) Продавець зобов'язаний поставити товар без дефектів відповідно до його опису, представленого в магазині. У випадку, якщо проданий товар може відрізнятися від представленого в магазині, Продавець зобов'язаний повідомити вас про це.
Продавець надає гарантію на проданий товар тільки в тому випадку, якщо разом з товаром був виданий гарантійний документ. Умови гарантії кожного разу описуються в гарантійному документі. Реалізація прав за гарантією не виключає, не обмежує і не призупиняє прав Покупця за гарантією на дефекти проданого товару.
3. скарги подаються за допомогою форми, доступної на веб-сайті або за адресою info@savicki.com.ua.
(4) Подання рекламації підтверджується Продавцем шляхом надсилання електронного листа Клієнту.
(5) Скарги розглядаються протягом 14 днів з моменту отримання. Клієнт інформується про розгляд скарги електронною поштою.
(6) Згідно з положенням статті 5612 §1 Цивільного кодексу, Клієнт, який користується гарантійними правами, зобов'язаний за рахунок Продавця доставити дефектний товар у місце, вказане Продавцем. У даному випадку це: Savicki 1976 sp. z o.o. вул. Фрезерова 3, 1-й поверх, приміщення II.9, 20-209 Люблін
(7) Інститут гарантії описаний у статтях 556-576 Цивільного кодексу. Покупець має право вимагати усунення недоліків, усунення дефекту, заміни товару на новий товар без недоліків, зниження ціни та розірвання договору. Продавець може залишити без уваги вимогу про зниження ціни або відмову від договору і запропонувати Клієнту безкоштовний ремонт або заміну товару.
8-й Продавець надає можливість змінити розмір обручки або обручок, придбаних у магазині. Зміна розміру може бути здійснена безкоштовно лише один раз. Безкоштовна зміна розміру можлива тільки в діапазоні 3 розмірів в більшу або меншу сторону від поточного розміру товару. Клієнт зобов'язаний відправити обручку або обручки за власний рахунок. Товар після коригування розміру буде відправлений назад за рахунок Продавця. Тому перед тим, як скористатися вищевказаним правом, Клієнт зобов'язаний зв'язатися з Продавцем для з'ясування деталей та допомоги у виборі правильного розміру. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ - у разі зміни розміру виробу з гравіюванням, послуга гравіювання буде виконана заново.
§7 Право на відкликання (стосується споживачів) та додаткове право на відкликання протягом 120 днів
(1) Положення цього пункту стосуються тільки споживачів. Права споживача, пов'язані з відмовою від договору без зазначення причини, вказані в Додатку № 1 до Закону про права споживачів від 30 травня 2014 року і в рамках інтернет-магазину є наступними:
Право на відкликання
Ви маєте право розірвати цей договір протягом 14 днів без пояснення причин.
Період відкликання закінчується через 14 днів з дня, коли ви вступили у володіння товаром або коли третя особа, відмінна від перевізника і вказана вами, вступила у володіння товаром.
Для того, щоб скористатися своїм правом на розірвання договору, ви повинні повідомити Продавця за адресою, вказаною в §2 (5) Умов, про своє рішення розірвати цей договір шляхом недвозначної заяви (наприклад, листом, надісланим поштою, факсом або електронною поштою).
Ви можете скористатися типовою формою заяви про вихід, але це не є обов'язковим. Ви також можете заповнити та надіслати форму про відкликання або будь-яку іншу однозначну заяву в електронному вигляді на нашому веб-сайті. Якщо ви скористаєтеся цим варіантом, ми невідкладно надішлемо вам підтвердження отримання такої заяви про відкликання на довготривалий носій (наприклад, електронною поштою).
Для того, щоб дотриматись періоду відкликання, вам достатньо надіслати повідомлення про реалізацію свого права на відкликання до закінчення періоду відкликання.
Наслідки абстиненції
Якщо ви відмовляєтеся від цього договору, ми відшкодуємо вам усі отримані від вас платежі, включаючи витрати на доставку товару (за винятком додаткових витрат, пов'язаних з вибором вами способу доставки, відмінного від найдешевшого способу звичайної доставки, запропонованого нами), без затримки і в будь-якому випадку не пізніше 14 днів з дня, коли ми були проінформовані про ваше рішення скористатися своїм правом на відмову від цього договору. Ми відшкодуємо платіж, використовуючи той самий платіжний засіб, який ви використовували під час початкової транзакції, якщо ви прямо не погодилися на інше; в будь-якому випадку, ви не будете нести жодних витрат у зв'язку з цим відшкодуванням. Ми можемо утримати відшкодування до тих пір, поки не отримаємо товар або поки ви не надасте нам підтвердження повернення, залежно від того, яка подія відбудеться раніше
Ми заберемо товар.
Ми беремо на себе витрати на повернення товарів.
Ви несете відповідальність лише за будь-яке зменшення вартості товару, що виникло в результаті використання товару, яке не було необхідним для з'ясування природи, характеристик і функціонування товару.
(2) Право на відкликання, про яке йдеться вище, не застосовується до наступних договорів:
(1) для надання послуг, коли продавець надав послугу в повному обсязі за чітко вираженою згодою споживача, який був поінформований до початку виконання, що він втратить своє право на відмову від послуги після того, як продавець надав послугу;
(2) в яких ціна або винагорода залежать від коливань на фінансовому ринку, які трейдер не контролює і які можуть відбутися до закінчення періоду виведення коштів;
3) якщо об'єктом виконання є неперероблена річ, виготовлена за індивідуальним замовленням споживача або призначена, зокрема, для задоволення його індивідуальних потреб:
- Гравіювання,
- Зміна зразка,
- Об'єктив,
- Піскоструминна обробка,
- Сатинування,
- Молоток,
- Платинування,
- Гіпоалергенна версія,
- Спеціальні проекти,
- Модифікація каменів або рейок.
4) якщо об'єктом перформансу є предмет, який швидко псується або має короткий термін придатності;
5) якщо об'єктом виконання є товар, доставлений у запечатаній упаковці, яка не може бути повернута після відкриття з міркувань охорони здоров'я або гігієни, якщо упаковка була відкрита після доставки;
6) в яких предметом виконання є предмети, які за своєю природою є невіддільними від інших предметів після доставки;
7) якщо предметом виконання є алкогольні напої, ціна яких була узгоджена при укладенні договору купівлі-продажу, поставка яких може відбутися лише через 30 днів і вартість яких залежить від коливань на ринку, над якими торговець не має контролю;
(8) коли споживач прямо попросив торговця приїхати до нього з метою проведення термінового ремонту або технічного обслуговування; якщо торговець надає послуги на додаток до тих, які вимагав споживач, або товари, відмінні від запасних частин, обов'язково використовуваних при проведенні ремонту або технічного обслуговування, споживач має право відмовитися від виконання договору щодо додаткових послуг або товарів;
9) в яких предметом послуги є звукові або візуальні записи або комп'ютерні програми, що поставляються в запечатаній упаковці, якщо упаковка була відкрита після доставки;
10) на постачання газет, періодичних видань або журналів, за винятком договору передплати;
11) укладений за результатами відкритих торгів;
12) за надання послуг з розміщення, крім житла, перевезення вантажів, прокату автомобілів, громадського харчування, послуг, пов'язаних з відпочинком, розвагами, спортивними або культурними заходами, якщо в договорі визначено день або період надання послуг;
13) для постачання цифрового контенту, який не записаний на матеріальному носії, якщо виконання розпочалося за прямою згодою споживача до закінчення періоду відмови та після того, як торговець поінформував споживача про втрату права на відмову від товару.
(3) Продавець надає Споживачеві додаткове право відмовитися від договору без пояснення причин протягом 120 днів з дати поставки товару (незалежно від права, передбаченого Законом про захист прав споживачів), за таких умов:
a) Право не поширюється на товари, виготовлені за специфікацією покупця, зокрема на товари з гравіюванням, товари, виготовлені з більш високої проби злитків і т.д. Право не поширюється на товари, виготовлені за специфікацією покупця. У виняткових випадках Продавець може погодитися поширити право на такі товари. Рішення щодо цього приймається на розсуд Продавця,
b) Право поширюється лише на нові, комплектні товари, які жодним чином не були змінені, зокрема, відповідно до специфікацій замовника:
- Гравіювання,
- Зміна зразка,
- Об'єктив,
- Піскоструминна обробка,
- Сатинування,
- Молоток,
- Платинування,
- Гіпоалергенна версія,
- Спеціальні проекти,
- Модифікація каменів або рейок.
(c) право поширюється лише на товари, які не мають жодних ознак використання, зокрема подряпин, зміни кольору тощо,
(d) право не поширюється на товари, які були змінені або підроблені будь-яким чином, }
(e) право поширюється лише на товари з оригінальними, непошкодженими та незмонтованими каменями, }
(f) Право не поширюється на товари, придбані в розстрочку,
g) право не поширюється на товари, вартість яких перевищує 10 000 злотих брутто за одиницю (у випадку наборів - за набір)}.
(h) право реалізується повністю за рахунок споживача, який повинен сплатити за нього заздалегідь,
i) якщо Споживач бажає скористатися вищезазначеним правом, він повинен заздалегідь повідомити про це Продавця, який може попросити надіслати фотографію товару. Продавець у кожному конкретному випадку повинен вказати кроки, пов'язані з отриманням товару.
§8 Позасудове вирішення спорів (стосується споживачів)
(1) Споживач має право вимагати вирішення спору в арбітражному порядку, в тому числі в третейському суді, що також вимагає згоди Продавця.
(2) Споживач може звернутися за допомогою до Омбудсмена з питань захисту прав споживачів графства (зазвичай працює в офісі графства, мерії тощо).
(3) Споживач може також звернутися за допомогою до громадських організацій, до сфери діяльності яких входить, зокрема, захист прав споживачів (наприклад, Федерація споживачів http://www.federacja-konsumentow.org.pl).
4. більше інформації про захист прав споживачів можна знайти на сайті Управління з питань конкуренції та захисту прав споживачів (www.uokik.gov.pl)
§9 Персональні дані
(1) Продавець заявляє, що всі персональні дані, які він отримує від інтернет-магазину, є захищеними.
2 Контролером даних є Продавець.
3. вся інформація про обробку персональних даних доступна в розділі "Політика конфіденційності".
§10 Прикінцеві положення
(1) Покупець зобов'язаний утримуватися від будь-яких дій, заборонених чинним законодавством, зокрема від порушення прав третіх осіб. Крім того, покупець зобов'язаний користуватися магазином таким чином, щоб не заважати їхньому функціонуванню, в тому числі:
a) не надсилати небажану комерційну інформацію через магазин,
б) не використовувати рахунки інших клієнтів без належного дозволу,
в) утримуватися від будь-яких дій, спрямованих на отримання логінів і паролів інших клієнтів,
(d) поширення контенту протиправного характеру
Судом, компетентним розглядати спори, які можуть виникнути з договорів, укладених через інтернет-магазин, є суд загальної юрисдикції за місцем знаходження юридичної адреси Продавця. Вищевказане застереження не поширюється на споживачів, для яких вибір суду здійснюється відповідно до чинного законодавства.
(3) Договори, укладені в Магазині, регулюються польським правом, із застереженням, що вибір польського права не позбавляє Клієнта, який є споживачем, захисту, наданого йому положеннями, від яких не можна відступати за договором відповідно до права країни, в якій він має постійне місце проживання.
§11 Положення, що стосуються неспоживачів
(1) Цей розділ Умов та положення, що містяться в ньому, застосовуються лише до Клієнтів, які не є споживачами.
У випадку Клієнтів, які не є споживачами, Продавець має право обмежити доступні способи оплати, в тому числі вимагати повної або часткової передоплати, незалежно від обраного Клієнтом способу оплати.
(3) Покупець, який не є споживачем, зобов'язаний виконати свій обов'язок за договором купівлі-продажу (тобто, зокрема, сплатити ціну та забрати товар) негайно, не пізніше ніж протягом 7 днів з моменту його укладення, якщо договором не передбачено інше.
(4) Товари, які є предметом договору, укладеного з Клієнтом, який не є споживачем, залишаються власністю Продавця до моменту сплати ціни та витрат на доставку, передбачених договором.
(5) З моменту передачі Продавцем Товару перевізнику до Покупця, який одночасно не є споживачем, переходять вигоди та обтяження, пов'язані з річчю, а також небезпека випадкової втрати або пошкодження речі. У такому випадку Продавець не несе відповідальності за будь-яку втрату, загибель або пошкодження Товару, що виникли з моменту його прийняття до перевезення до моменту його видачі Покупцеві, а також за будь-яку затримку в перевезенні вантажу.
(6) Якщо Продукт відправляється Клієнту за допомогою перевізника, Клієнт, який не є споживачем, зобов'язаний оглянути відправлення в терміни і в порядку, звичайному для відправлень такого типу. Якщо він виявить, що дефект або пошкодження Продукту виникли під час транспортування, він зобов'язаний виконати всі дії, необхідні для визначення відповідальності перевізника, під загрозою втрати права посилатися на вищезазначені обставини в можливому спорі з Продавцем.
8 Відповідальність Продавця перед Клієнтом, який одночасно не є споживачем, незалежно від її правової основи, обмежується - як в рамках однієї претензії, так і за всіма претензіями в цілому - сумою сплаченої ціни та витрат на доставку за договором. Продавець несе відповідальність перед Клієнтом, який не є споживачем, лише за типові збитки, передбачувані на момент укладення договору, і не несе відповідальності за упущену вигоду перед Клієнтом, який не є споживачем.
(9) На клієнтів, які не є споживачами, гарантія не поширюється.
(10) Для клієнтів, які не є споживачами, застосовується польське законодавство.
§12 Процедура внесення змін до Регламенту
(1) Продавець залишає за собою право змінювати ці умови.
(2) Будь-які зміни до цих положень та умов будуть опубліковані (представлені) в Магазині у зрозумілій формі щонайменше за 14 днів до набрання ними чинності. Клієнти, які мають обліковий запис клієнта, також будуть повідомлені про будь-які зміни в правилах електронною поштою.
(3) Поправки до Умов не впливають на будь-які замовлення або платежі, здійснені Клієнтами до дати набрання чинності такими поправками.